streda 14. marca 2012

Guest pong


Ďalší kulinársky "guest" príspevok od B! Enjoy :) 

LÁSKA PRECHÁDZA CEZ ŽALÚDOK

Aká krásna myšlienka, ktorú som nikdy neriešila.
Keď mám chuť varím rada  a som veľmi happy keď sa sa všetko zje a ešte aj chutí. To je asi moja najväčšia satisfaction.

No ale aby som sa dostala k pointe.
Môj zákonný, spolubývajúci, kolega a otec mojich detí / s dovolením, že som mu pripísala toľko prívlastkov/ sa mi zdôveril, že keď dokážem uvariť parené buchty, aké robí jeho mamina a babina, tak som pre neho tá najlepšia kuchárka na svete. Samozrejme som sa toho veľmi obávala a do prípravy parených búcht som sa teda vôbec nehrnula. Priam som to pred sebou odsúvala.
Mala som pocit, že to nedokážem, ale výzva to bola veľká.

 
A tak som si jedného krásneho dňa povedala, čert to ber a poďme do toho.

Moje najväčšie pomocníčky slečinky K, S, Ž   my pomáhali o dušu - vaľkali, múčili a plnili slivkovým lekvárom. Viete si predstaviť tie krásne tvary buchtičiek.
Ale stálo to zato.
Dokázala som to, spravila som parené buchty presne ako moja svokruška Evička. 
A dostala som najväčšie ohodnotenie.
Buchty boli chutné, deti boli šťastné, ja trošičku právom pyšná a pán manžel iba rástol.
A vtedy som pochopila tú krásnu myšlienku – ako láska prechádza cez žalúdok.




 


2 komentáre:

  1. parene buchty podla receptov starych mam su velkou vyzvou pre vsetky varenia a pecenia chtive mlade gazdiny. spolu s priatelkou a rodinou pribuznou Petou CH. sme sa do toho pred nedavnom tiez pustili,samozrejme za asistencie babicky Mirky a dopadlo to lahodne. 30 buchiet zmizlo v dvoch rodinach v priebehu dna. snad to v buducnosti tak chrumkavo zvladneme aj same.

    JB

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mali sme tu cest ochutnat z tejto super vydarenej varky parenych buchiet a mozem potvrdit, ze boli teda schopne prudko konkurovat tym z "original" produkcie. Ja som sice varenia oecenia chtiva, ale zatial som len pri palacinkach, ktore mozu ako tak sutazit s najlepsimi palacinkami "pana manzela" drahej quest prispievatelky B. Do buducna planujem kopirovat recept mojej svokry na najlepsiu sosovicovu polievku, a po sosovici pr a pr a pride na rad nieco dalsie.

    KR

    OdpovedaťOdstrániť