štvrtok 5. apríla 2012

Guest Pong

FAREBNÁ PRÍCHUŤ THAJSKA!
Dnes som chcela urobiť radosť slečinke S a uvariť jej obľúbené jedielko FRIED RICE  /inak prvé slovné spojenie, ktoré sa naučila na našom dobrodružnom výlete v Thajsku/.
Vďaka mojej najlepšej kamarátke K, ktorá je skoro ako moja sestra, sme mohli túto dobrodružnú cestu absolvovať.
Okrem toho, že to bola pre nás najdlhšia, najfarebnejšia, najkrajšia, najexotickejšia cesta, bola to aj cesta za zážitkami s poznaním kultúry, jedla, tradícii…






Naozaj, zažili sme toho veľa. 
Okrem prírodných krás, totálnej pohodičky pri stolovaní na pláži, nás oslovila aj strava, ktorá bola nielen chutná, ľahká, pikantná, nádherne farebná s množstvom zeleniny, no proste famózna!
Sami uznajteJ





Ale vrátim sa späť k veľmi jednoduchému jedielku, ktoré chutilo najmladšej účastničke zájazdu. Máme ho zaradené dosť často v našom rodinnom meníčku.
FRIED RICE = opekaná ryža, ktorú môžete kombinovať s mäsom, so zeleninou, alebo len samotnú opekanú ryžu.

Naučila som sa tých ázijských receptíkov viac, ale pekne poporiadkuJ

Uvedomila som si, že opäť cez chuťové poháriky sme v neustálom spojení s priateľmi, ktorí sú na opačnej strane zemegule.
Ďakujeme za všetko Mrs.K a Mr.P!

To be continued…


1 komentár:

  1. krasne farby, pokoj a nadhernost exotiky citit z celeho prispevku. Az som dostala chut nielen na fried rice, ale aj na dovolenku! Chvalabohu, ze je tam teraz obdobie dazdov:o)) aspon ma to nelaka.
    KR

    OdpovedaťOdstrániť