streda 1. februára 2012

Felt Affair - Počiatok


Slon je prvá brošňa, ktorá uzrela svetlo sveta po prepuknutí šialenstva s názvom FILC. Je mojou srdcovkou číslo 1. Bol vyrobený ako darček pre kamarátku. A okamžite sa stal miláčikom más. Dokonca neunikol ani pozornosti odbornej verejnosti. Viem, som mierne povedané neskromná a  samochvála vraj smrdí, ale myslím, že uznáte, že toto nie je samochvála v pravom slova zmysle. Istý známy slovenský módny návrhár (a nie je to to meno, ktoré vás napadne ako prvé) z neho bol celý uchvátený. Aby som bola úprimná, nebola som pri tom, mám to však reprodukované od zodpovedného zdroja. Mne handričky síce veľa nehovoria, ale nebudem sa pretvarovať, že mi to nepolichotilo.
Kamarátka stihla slona medzičasom stratiť. Aj keď ja som skôr náchylná veriť tomu (vychádzajúc z vyššie uvedených skutočností), že si slona niekto bohapusto prisvojil.
Tento je teda pre Teba Betuš...



Váš PinkPong

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára