streda 8. februára 2012

When Harry met Sally

...alias na scénu prichádza ŽLTÝ.
Dalo sa to očakávať. Ďalší prírastok do králičej rodiny. Aby nebolo naše číslo 1 samé, pribudol mu kamarát, teda číslo 2. Znova taký môj malý experiment, tentokrát farebný. Žltá je taká farba, že neviem... Nepoužívam ju skoro vôbec, ale v noci sa mi prisnilo, že táto malá hovadinka je ideálna príležitosť, ako dať tejto u mňa zatracovanej farbe novú šancu. Výsledok posúďte sami, no nám pri pohľade na Žltého srdcia poskakujú radosťou a oči žiaria šťastím. Áno, trochu preháňam...
Čo však v skutočnosti Žltý spôsobil, je niečo celkom iné. Ako sa z žltého stal Žltý?

Priatelia. Práve som donašívala tmavofialové srdce na králika číslo 2, čiže na toho žltého. Je večer, malý pán M. aj malá slečna L. sú už uložení v posteli, ja mám dožehlené, doupratované, už iba donašívam srdce a idem spať.
Začne mi však hrať táto hudba:




Je to titulná skladba k filmu Beginners. Nie som si istá, či to spôsobila tá hudba alebo tmavofialová farba srdca, ale ja sa pomaličky, nebadane ocitám v príjemnom a pokojnom melancholickom opare. Žltý pod mojimi rukami náhle ožil a mne sa v hlave samovoľne začal odvíjať príbeh. Tešila som sa, ako sa Žltý s Tyrkysovým po prvýkrát uvidia, ako sa im stretnú pohľady a náhle prestrih na dvoch malých králikov s veľkými srdciami, sediacich v prítmí malej zapichnutej kaviarničky v Latinskej štvrti konverzujúc o všetkom a o ničom... 
No dobre, tento film nemusíte vidieť, je to strašná slaďárna bez zápletky, vyvrcholenia a rozuzlenia. Ale Beginners si určite pozrite!




















PS: pre veľký úspech ešte asi pribudne č.3, 4, 5... Najbližšie pre malú slečnu L. musíme dať povinnú ružovú jazdu. Budeme vás informovať.

Váš PinkPong


1 komentár: