štvrtok 16. februára 2012

Užívam si zimu!


Zdá sa, že tohtoročná zima len tak ľahko za sebou dvere nezabuchne. Preto som sa rozhodla začať si tú neskutočnú kosu prekladanú horami snehu užívať. Pointa je celkom jednoduchá a empiricky  preverená. Všetko, čo si totiž začnem užívať až príliš rýchlo pominie. Uvediem pár príkladov z praxe: dovolenka, víkend, teplá voda na Bágri, raňajky (pozor, tu už sa dostávam k jedlu), chuť čokolády v ústach, chuť famóznych M-iných brownies v ústach, chuť maminej plnenej papriky v ústach, chuť topeničky so syrom, rajčinovo-paprikovou pikantnou pastou a volským okom v ústach.... Tak preto.
Nakoľko sa to ľahšie povie ako uskutoční, skúšam tomuto pre mňa novému pocitu trochu napomôcť. Začala som týmito papučkami. Prvé vznikli skúšobne pre malú slečnu S., ktorá viac ako ich funkčnosť oceňuje ich brmbolce. Ale ja si pre seba plánujem teplučké papučky, v ktorých sa budem po večeroch ponevierať ničnerobiac po byte, posedávať, polehávať, háčkovať, čítať, pozerať filmy, počúvať hudbu.

 
Samozrejme toto všetko budem vykonávať nerušene pritom debatujúc s pánom M. A tieto papučôčky mi budú zohrievať moje večne premrznuté nohy. (Do takzvaného "ukrochkania", čiže maximálnej dokonalosti, túto predstavu doťahujú už len dôkladne vymasírované chodidlá...čistá utópia pri aktuálnom stave našej domácnosti...)


 



PS: rozmýšľam, ako budú tie moje vyzerať. Pásikavé? Jednofarebné? S prackou či bez? So srdiečkom? S brmbolcami?...



Váš PinkPong

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára